teen wolf snack. över trött, vet inte om det är seriöst inlägg. tror inte det iaf.

alla håller på med '' pll, eller typ vd''
Men teen wolf är det bästa som finns. och nu tänker ni säker är hon dum eller? pll ska det va!
men nej nej. tyst med erat pll det är skit. TEEN WOLF eller så får du ta obama på röven! inte ens det. pussa han på lilla örat! ahah '' lilla och lilla'' lika stora öron som en lefant ju? men ne. jag gillar obama :) okej nu ljög jag! jag vet inte om jag ska gilla honom eller inte. jag har aldrig fattat om han är snäll eller elak? gillar han svenskar ens? eller ser mig mer som en grek? så frågan är '' gillar han greker?'' som gråter till lejonkungen och äter pockorn varje måndag?  det är en fråga vi aldrig kommer få svar på!
Men ni förstår nog hur tråkigt jag har? jag bara sitter här i mitt rum försöker lana fb? Några random håller mig uppe iaf. Men orkar inte, så ska sova nu tror jag. Eller jag kan vänta på min syster som kommer snart?
jag typ skiver vad jag tänker just nu. kul och veta sådär på kvälls höften. vad är kvälls höften? Inte fan vet jag men det låter bra! 
Men alltså jaaaaa. Jag ville se amanda idag men det hände lite saker så det gick inte.
Jag älskar fredagar!
  1. för man vet att man har hela helgen framför sig sen!
  2. Jag får godis av oscar
  3. alla i min klass är super glada

Juuuuuuust det. asså min klass brukar va aaaaaaaaaas tråkig! men på fredagar är alla glada? alltså man kan ha kul med dom? låter som ett peddo från rabbit. eller okej, jag brukar tycka att många är roliga varje dag. men precis ALLA är glada. men vem bryr sig om din klass? gör ens du det? ae det gör jag inte. eller jo. jag bryr mig om någon skulle dö. ne kanske inte alla tjejer. inte alla killar heller för den delen. men några iaf. eller joo! jag skulle bry mig men kanske inte gråta och sånt. men HEEEERREEEGUUUDD VAD KUL ATT VETA!

Alltså nu har ni anledningen till varför man inte ska ge mig coola på kvällen!

lite random bilder passar in i hela texte ni vet.
Lite åsnor snart eller?  det är bara älgarna som vet.
 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback