Strong is the new skinny!

Det jag har varit ute efter sen jag va runt 9-10, är att ha en perfekt verkligen PERFEKT Barbie kropp. Även fast jag har försökt så har det gått åt helvete.
För typ 3 månader sedan fick jag reda på att jag vägde 50 så jag fick panik och aa typ stressa med allting. Me. Som tur gick jag ner till 48 på typ en vecka! Sen vägde jag det ett tag. Nu när min pappa hamna på sjukhus så deppa jag ihop och åt glass och allt onyttigt man kan hitta! Så känner själv att jag är en liten tjockis just nu. Alltså jag väger säkert massor nu vilket är jobbigt. Men ska försöka ändra på det! Så Mitt nya vikt mål är nog 40. Så jaa får se hur det går.
Annars är livet perfekt tror jag? Ingen pojkvän,inga problem. Ellerhur? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback