Good luck

 
hej!
Åh, är så trött på folk som blir tjuriga av en ''liten liten'' sak!!
okej, jag blir också tjruig osv. men inte i typ flera veckor eller månader!!
aja.
SKOLAN SÖÖÖÖÖÖÖG idag! alla är så tjuriga hela tiden! och om man försöker göra alla lite gladare blir dom bara tjurigare!
Men jaja. efter skolan så gick vi hem till ary. Vi mobbade V lite för en sak på fb. men han och L blev dö tjurga och lacka balle och nu hatar dom mig typ :') '' jag skiver v och L'' ifall dom blir tjuriga för att jag skriver namnen i bloggen eller ngt? vem vet med dom!!!!
Alltså jag hatar när folk inte kan erkänna att dom gillar någon när det tom SYNS HUR TYDLIGT SOM HELST!
Men nu ska jag duscha och sen vänta på min storasyster som kommer snart.
hahah, hitta min dagbok sen 5:an. Jag tänkte på ett helt annat sätt då! för er som bryr sig.
hej dåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback